ÖĞRETMENLER İÇİN

» Karne Görüşleri

» Konuşma Metinleri

» Ders Kesim Raporları

» Proje Konuları

» Performans Görevi Konuları

» Dilbilgisi Konuları

» Matematiği Sevdirmenin Yolları

» Okuma Alışkanlığı Kazandırma

» Eğitici Oyunlar

REHBERLİK ETKİNLİKLERİ

» 1.Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

» 2.Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

» 3.Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

» 4.Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

» 5.Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

» 6.Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

» 7.Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

» 8.Sınıf Rehberlik Etkinlikleri

BİLİM VE TEKNOLOJİ

» Türk Bilim İnsanları

» Bilim İnsanları ve Çalışmaları

» Bilim İnsanları ve Buluşları

» İcatlar ve Buluşlar Tarihi

» Buluşlar ve Hikayeleri

» Önemli İcatlar

» İcatlar ve Mucitleri

» Türk Mucitler ve İcatları

» Türklerin Yaptığı İcatlar

» 20.Yüzyılın İcatları

» Yüzyılın Buluşları

TÜRKÇE

» Türk Dilleri Ailesi

» Türkçenin Tarihi Gelişimi

» Şiir Bilgisi

» 100 Temel Eser Listesi

» Anlatım Biçimleri

» Kitap Özetleri

» Noktalama İşaretleri

» Yazım Kuralları

» Kompozisyonun Tanımı-Çeşitleri

» Kompozisyon Nasıl Yazılır

» Kompozisyon Konuları

» Kompozisyon Örnekleri

EDEBİYAT

» Edebiyat

» Pratik Edebiyat Bilgileri

» Türk Edebiyatının Dönemleri

» Türk Edebiyatında Roman

» Türk Romanı Kronolojisi

» Türk Edebiyatı Roman Özetleri

» Dünya Edebiyatı Roman Özetleri

DENEYLER

» Vücudumuzla İlgili Deneyler

» Bitkilerle İlgili Deneyler

» Biyoloji Deneyleri

» Diğer Deneyler

MÜZİK

» Müzik Nedir

» Müziğin Tarihçesi

» Genel Müzik Bilgisi

» Müzik Terimleri Sözlüğü

» Türk Müziği Çalgıları

» Türk Halk Müziği

» Türk Sanat Müziği

» Yurdumuzun Ünlü Müzisyenleri

EĞİTİCİ BİLGİ

Forum

=> Daha kayıt olmadın mı?



Forum - 4.sınıf matematik uyarılar

Burdasın:
Forum => 4.SINIF => 4.sınıf matematik uyarılar

<-Geri

 1 

Devam->


admin
(şimdiye kadar 261 posta)
03.08.2012 11:49 (UTC)[alıntı yap]
Doğal Sayılar Uyarılar
• 5ve 6 basamaklı doğal sayılar için
basamak tablosu kullandırılır.
• En büyük ve en küçük 4,5 ve 6
basamaklı doğal sayılar buldurulur.
• Ara basamaklarında “0” olan
doğal sayılarda incelenir
• Basamak ya da bölüklerindeki rakamları verilen sayılar yazdırılır ve okutulur.
• Ara basamaklarında tekrar eden ve sıfır bulunan sayılarlada çözümleme yaptırılır.
• Örüntü şekillerle verilebileceği gibi
sayılarlada verilebilir.Sayılarla verilen
örüntünün şekillerle gösterimi yapılır.
• Bir örüntüye karşılık gelen sayısal ilişkiler çok sayıda olabileceğinden bunların arasından bu sınıfa uygun olanlar seçilir.
• Sıralamalarda sembol kullandırılır.
• Önce iki sayı,sonra ikiden fazla sayılarla karşılaştırma yaptırılarak bu sayılar sıralatılır
Doğal Sayılarla Toplama İşlemi Uyarılar
• İşlemlerin doğruluğu hesap makinesi ile kontrol ettirilebilir
• Öğrencilerdem üç doğal sayı ile yapılan toplama işleminde sayıların toplanma sırasının değişmesinin sonucu değiştirmediğini işlem yaparak göstermeleri sağlanır.
• Bu sınıfın işlem ve sayı sınırlılıkları içinde kalınır.Verilmeyen farklı rakamlar yerine farklı şekiller
ya da harfler kullanılır.
• Tahmin kontrolünde hesap makinesi de kullanılabilir.Zihinden toplama işlemi ile ilgili daha önceki sınıflarda geliştirdikleri stratejiler üzerine hatırlatmalar yapılır.
• Ardışık doğal sayılar, ardışık tek ve çift doğal sayıların her biriyle işlemler yaptırılır.
• Problemlerde bu sınıfın sayı ve işlem
Sınırlılıkları içinde kalınır
• Edinilmiş diğer işlem becerileri ile birlikte başka becerileri kullanmayı gerektiren problemler de çözdürülür ve kurdurulur

Zamanı Ölçme Uyarılar
• 12 saatlik gösterimle 24 saatlik gösterimler arasında dönüşümler yaptırılır.Örneğin; 15.38’in öğledem sonra 3’ü 38 dakika geçiyor anlamına gelmesi gibi.
• Saat,dakika ve saniye birimleri için sembol kullanılmaz

Doğal Sayılarla Çıkarma Uyarılar
• Ara basamaklarında sıfır olan sayılarla da çıkarma işlemi yaptırılır.
• Verilmeyen farklı rakamlar yerine farklı şekiller ya da harfler kullanılır.
• Bu sınıfın sayı ve işlem sınırlılıkları içinde kalınır.
• Tahmin kontrolünde hesap makinesi de kullanılabilir.
• Çıkarma işleminin sonucunun tahminini gerektiren durumlara örnekler verdirilir.
• Problemler bu sınıfın sayı ve işlem sınırlılıkları içinde olmalıdır.
• Edinilmiş diğer işlem becerileri ile birlikte başka becerileride kullanmayı gerektiren problemlerde çözdürülür ve kurdurulur.Doğal sayılarla en çok üç işlemli problemler çözdürülür ve kurdurulur.



Bütün konular: 316
Bütün postalar: 464
Bütün kullanıcılar: 2987
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse crying smiley

ZİYARETÇİ SAYACI

Çevrimiçi: ziyaretçi

Bugün: 384 ziyaretçi

Toplam: 2365735 ziyaretçi

IP Adresiniz: 18.220.126.5

ZİYARETÇİ DEFTERİ

KRONOLOJİK TARİH

» Dünya Tarihi Kronolojisi

» Türk Tarihi Kronolojisi

» Selçuklu Tarihi Kronolojisi

» Osmanlı Tarihi Kronolojisi

» İnkılap Tarihi Kronolojisi

» Bilim Tarihi Kronolojisi

» İslam Tarihi Kronolojisi

» Kurtuluş Savaşı Kronolojisi

» Avrupa Birliği Kronolojisi

» Sanat Tarihi Kronolojisi

İLKLER TARİHİ

» Türkiye'de İlkler

» İlk Buluşlar

» Dünyada İlkler Tarihi

» İlk Müslüman Türk Devletleri

» İlk Türk Devletleri

» Türk Edebiyatında İlkler

» Dünya Edebiyatında İlkler

» Türk Sinemasında İlkler

» Türk Sporunda İlkler

» Türk Tarihinde İlkler

ÜLKELER

» Ülkeler Hakkında Bilgiler

» Ülkeler Neleri İle Ünlü

» Az Bilinen Ülkeler

» Ülkeler ve Başkentleri

» Ülkelerin Para Birimleri

» Ülkelerin Tatil Günleri

» Ülkelerin İlginç Yasakları

» Ülkelerin Evlilik Gelenekleri

TARİH

» Haçlı Seferleri

» Osmanlı Eserleri

» Selçuklu Eserleri

» İnönü Savaşları

» Birinci Dünya Savaşı

» İkinci Dünya Savaşı

» İstanbul'un Fethi

SPOR

» Futbol

» Basketbol

» Voleybol

» Tenis

» Masa Tenisi

» Atletizm

» Cirit

» Olimpiyat Oyunları

RESİM

» Resim Nedir

» Resim Teknikleri

» Ünlü Türk Ressamları

» Çağdaş Sanat Akımları

» Renklerin Dili

2010 - 2014 Eğitici Bilgi

| Ana Sayfa | İletişim | Banner Kodları | Ziyaretçi Defteri |

Ödev
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol